måndag 15 november 2010

Min dator har pajjat..=O(

Nu har ja inte kunnat blogga på ett tag för min dator har pajjat så ja måste lämna in den å byta alla mina lösenord som ja har..=O(
I fredags när vi skulle åka till stallet så körde ja in i motorcykeln,för bromsen vägrade å ta å ha hann inte svänga bort m dt gick bra som tur va..=O)
Så dt va min första egna lilla krock,haha..=O)
Ewe åkte till sin pappa i fredags å jojjo åkte till sin farmor å kommer hem på söndag å i helgen va dt bara ja å älsklingen å djuren hemma..=O)
I lördags så hade vi morgonen i stallet,intaget å kvällen å allt gick bra där..=O)
Igår så hade vi morgonen å möte i stallet å dt gick oxå bra..=O)
Å nu sitter ja här på jobbet igen å kikar runt lite å bara har dt bra..=O)
Snart äre frukost å dt ä tur dt för ja börjar att bli jätte hungrig..
Vikken chock ja fick imorse när ja tittade ut,dt stod som spå i backen å dt va inte härligt å veta att man ska till jobbet i detta skitväder,usch...
M till jobbet kom ja iallaf..=O)
Har fått reda på att bebisen ligger å trycker på ischias nerven lr hur dt nu stavas,hehe..=O)
Rätt som dt ä så får ja as ont i högra skinkan å kan inte gå,igår så hade ja suttit ner å skulle ställa mig upp å gå å dt gjorde så ont så ja bara skrek rakt ut,ja kunde inte gå ngnstans,så ja fick sätta mig igen..
Alltid ska dt vara ngt när man väntar barn,hahaha..=O)
Nä nu ska ja gå å kolla vart hjärtat ä så vi kan gå å äta frukost..=O)
Hare gött så länge i detta fin fina vädret..=O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar